
Експеримент за избора на търсенето на фалшификати
В публикуван нов доклад „Апетит за фалшификати": Какво определя избора на потребителите?“ на Службата на ЕС за интелектуална собственост (EUIPO/СЕСИС), се анализира поведението на потребителите при вземането на решение дали да закупят фалшива стока.
Прилагайки методологията на „експеримента за дискретен избор" върху голяма извадка от европейски потребители, докладът разглежда факторите, които влияят върху избора на потребителя между фалшив и оригинален продукт. Тези фактори включват атрибутите на продукта, ситуацията на покупка и личните характеристики на потребителя.
Резултатите от проучването сочат, че разбирането на факторите за закупуване на фалшификати означава, на първо място да се разберат специфичните ценности и психологически потребности на личностно ниво, които стимулират подобно поведение. Констатациите в доклада показват, че намеренията на потребителите са различни в зависимост от продукта. Ето защо, при контекстуалното разбиране на поведението при избор на фалшифицирани стоки е необходимо да се вземат предвид ценностите и потребностите на хората и да се разбере как се променя поведението им в зависимост от вида на продукта.
Научете повече за експеримента тук
Кликнете тук, за да изтеглите пълния доклад и резюме.