О Б Я В Я В А
1.1. Изисквана минимална степен за завършено образование:
образователно и квалификационно ниво 6, образователно-квалификационна степен "бакалавър";
1.2. Години професионален опит: 3 години;
1.3. Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши.
1.4. Кандидатите следва да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител, а именно:
1.4.1. За държавен служител може да бъде назначено лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
1.4.2. Не може да бъде назначавано за държавен служител лице, което:
- би се оказало в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
- е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
- е народен представител;
- е съветник в общински съвет - само за съответната общинска администрация;
- заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
- работи по трудово правоотношение, освен като преподавател във висше училище;
- работи по друго служебно правоотношение, освен при условията на чл. 16а, ал. 4 или чл. 81б.
2. Професионална област на придобито образование: икономика;
2.1. Допълнителни условия, носещи предимство:
-ползване на английски език;
-компетентност, свързана с познаване на нормативната уредба относно дейността на Патентното ведомство, е предимство.
2.2. Други допълнителни изисквания:
-Професионална компетентност;
-Работа в екип;
-Комуникативна компетентност;
-Аналитична компетентност;
-Ориентация към резултати;
-Фокус към клиента (вътрешен и външен);
-Дигитална компетентност.
3. Кратко описание на длъжността:
-Отговаря за правилното стопанисване и управление на собствеността на Патентното ведомство;
-Осъществява дейности, свързани с анализирането на данни, разработването и предлагането на решения, свързани с управлението и стопанисването на недвижимото имущество и движимите вещи на Патентното ведомство;
-Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на сградата, както и за снабдяването, поддържането, съхраняването, стопанисването и застраховането на материалната база и собствеността на Патентното ведомство;
-При необходимост изготвя технически задания и количествени сметки за текущите строително ремонтни дейности по сградния фонд на Патентното ведомство;
-Планира, организира, разработва и осъществява инвестиционни проекти, свързани със собствеността и инфраструктурата;
-Участва в съставянето на проекти за вътрешни нормативни актове по отношение управлението на собствеността;
-Изготвя становища, отговори и доклади, във връзка с постъпили преписки, свързани с финансовата и стопанската дейност;
-Участва в изготвянето на отчетните документи във връзка с поддръжката на сградния фонд;
-Изпълнява и други задачи, свързани с функциите на длъжността, както и дейности с инцидентен характер.
4. Размерът на индивидуалната основна месечна заплата, определена за длъжността, се формира съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като същата възлиза на не по-малко от 1950 лв.
5. Начин на провеждане на конкурса:
-Практически изпит, който ще се състои от отворени и затворени въпроси и решаване на казуси/практически задачи (в случай на закъснение повече от 10 минути, кандидатът автоматично няма да бъде допуснат до изпита).
-Интервю.
6. Съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКМДС българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
7. Кандидатите за участие в конкурса следва лично, чрез пълномощник или по електронен път на имейл: karieri@bpo.bg (в този случай заявлението и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС задължително се подписват от кандидата с електронен подпис), да подадат следните документи:
-Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКПМДС/ - образец за попълване е достъпен на сайта на Патентното ведомство;
-Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност - образец за попълване е достъпен на сайта на Патентното ведомство;
-Автобиография CV формат;
-Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен; дипломи, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г.; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
-Копие от документи за придобита допълнителна квалификация (при наличие на такива);
-Копие от документи, удостоверяващи професионалния опит или придобития ранг: трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, подадени след изтичане на поставения в настоящото обявление краен срок, не се регистрират. Заявления, подадени по електронен път, но неподписани с електронен подпис, не се регистрират.
8. Място и срок за подаване на документи:
Област, община, населено място:
София - град, Изгрев, гр. София – 1040
Адрес: бул. "Д-р Г. М. Димитров" 52-Б
Телефон: 02-9701-443
Административно звено: дирекция „Административно-правни, финансови и стопански дейности“, лица за контакт: Рая Найденова-Вукова и Илияна Христова, от 10.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 16.30 часа.
Документите за участие в конкурса се представят в дванадесетдневен срок от публикуването на обявата в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в портал за търсене на работа JOBS.bg и на сайта на ведомството.
Ден на публикуване на обявата: 18.09.2024 г.
Краен срок за подаване на документи: 30.09.2024 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения: раздел „Кариери“ на официалната интернет страница на Патентно ведомство на Република България: www.bpo.bg
НА СВОИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ПАТЕНТНОТО ВЕДОМСТВО ПРЕДОСТАВЯ: